TV-spel, resor, framtiden och Gotthards krog

TV-spel är en sak jag både ångrar och inte ångrar att jag inte spelat mer utav.
Lagomt är bäst

Resor är något jag absolut vill göra massor av i mitt liv. Kommer framförallt vara mycket för solen men eftersom man brinner för sitt yrke så kommer resorna bestå mycket av att prova olika maträtter.HELT KLART!

Framtiden som den ser ut nu så har jag fått heltidsjobb på en restaurang i mitt hem björkarnas stad/ Umeå/ UÅ
Ser väldigt mycket fram emot det eftersom jag gillar personerna som jobbar på Gotthards krog. (Jag gör praktik där för er som inte vet det!)
Rekomenderar det stark för de i restaurangbranchen att ansöka om praktikplats där!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback