En önskan

Om jag kunde få en önskning som garanterat skulle slå igenom skulle det absolut inte vara någon tvekan om vad jag slulle välja!!

Min önskan skulle inte vara fred på jorden eller att miljöproblemen skulle försvinna, inte ens mobbing även fast jag blivit det själv, mobbad....
Jag skulle önska mig att de fantastiska vännerna jag har och alla som ingår i min familj skulle få leva för alltid.
Jag skulle inte klara mig utan vänner eller familjen... Älskar er alla så sjukt mycket<3

Susanne, Emelie, Christoffer, Anton, Emil, Peter, Philip AKA Hasi, Andre, Ludde MED FLERA.
Mamma, Pappa, Malin, Kusinerna, far/morföräldrar,faster,mor/farbröder osv :)<3
Mitt liv skulle ingenting vara utan någon av er...<3
Hoppas ni älskar mig för den jag föddes att vara föööör....  JAG ÄLSKAR ER<33 z4

Kommentarer
malin! säger:

klart jag älskar dig sis! <3

2012-05-05 | 12:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback