Fredag... Härliga fredag

Hejsan allihopa! fredag härliga fredag säger jag bara!!
Jag har haft idrott idag och det gick väö bra. Men jag hade sjukaste träningsverken i magen av att både gymat och varit på vattengympa :P
Men det var det värt! Dock så var det gym för mig på idrotten idag också!! så nu har jag sjukaste sjukt ont i magen och skulle behöva magmassage :s

Kärlek på tal om ingenting.
Kärlek är ett jävla rappel...
Usch egentligen för att ha känslor för någon annan...
jag tycker bara de e jobbigt...
För ja har aldrig direkt hittat någon somriktigt besvarar det...

Blö blä blä usch;)

Ne men det är klart..
Det är mysigt när man har det så jag dissar det inte totalt...
Klart som f*n det är roligt att ha någon som du gillar mer än vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback