Huvudverk

Jag har först och främst VÄRLDENS drygaste huvudverk så jag vill ba slå huvudet i väggen och dö känns det som....
Sedan lyssnar jag på världens finaste låt... vilket är bra... Antar jag...
http://www.youtube.com/watch?v=1Yq_fHkAF3g

Sedan så kollar ja runt på bloggar och det får mig att känna mig ful... Så det är ju kul... men aja...

Jag känner mig fulare än vanligt och det säger ju inte så speciellt mycket för många....

Sen såg jag idag i spegeln att jag har mycket överflödig hud på magen.... Tjockare än förut... JA!
gillar jag det??

SÅ FAN HELLER!!!!
Mår illa av att se mig själv nu för tiden... Kan aldrig vara bra. Jag har t o m börjat äta bara sallader på jobbet för att snabbare kunna träna mig i form. Det är helt sjukt!! för man behöver proteiner för att bygga muskler....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback