Grattis antar jag :) (en till)

Emil heter denna i detta fall och ha är en av de fantastiska vännerna jag har haft turen att lära känna efter det att jag gick ut 9:an:D

jag sitter nu och lyssnar på lite musik för att det inte finns så mycket att göra så gör som i förra inlägget :D

E-xelent friend to me
M-ega mega suer bra
I-nte dum denna inte
L-ite "" crazy, vadå lite!!!! XD

Ne men EMIL du är en sjukt härlig prick och jag är så glad att du är med i gänget :D:D:D<333

Grattis på födelsedagen en gång till kära vän!! EN AV MÅNGA SUPER FINA!!


Fölå bilden min vän hittade ingen annan<3

Kommentarer
EJmUL säger:

tack fan! :D roligt att höra:)

Svar: Du de va så lite vännen min :D
Fanny Andersson

2012-08-13 | 23:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback