hurtiga bullar?

Jo fan de tror jag att jag och min andra halva har varit idag!!:D

Vi har varit på gymmet idag igen :D Riktigt skönt faktiskt:D
Vi började med att hitta oss var sitt löpbamd att springa på i 30 min!
Och sedan blev det vidare till styrke avdelningen där de blev att vara i typ någon timme:)

Resultat.... man får lite tid över och köp en övning man tycker är kul igen men med vikter man inte tror man skulle klara:p
DET slutade med att vi benpressade oss upp till 125kg:o
VI ÄR FREEKING AWESOME!!!:D

Efter gymmet på bussen hem så vette fan hur vi kom in på det men Emelie började prata om bajs och konsistens.... Typ för att hon inte gillar att bli kallad det(A)
Då tror jag att jag tog upp färg och lukt eller något.... Och så skämtade vi om det.

    När vi var på G till mig sa hon att hon behövde gå på toa och då drog ja till med kommentaren:
Spola bara inte ner dig;)
- HAHAHA!!! Ne det ska jag inte göra/ Emelie

Ett resultat. Inte det bästa men det duger:)


Så ja våran dag var fylld med en MASSA roliga saker:)


Gym pics är alltid lika charmiga ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback