Kalla det vad du vill f*n!!

 Nuså!!!
Jag vill kunna säga äntligen, (ELLER VILL JAG:o)
Ne men de lär bli svårt eftersom jag så gärna hade kunnat stanna några dagar till i den lilla stugan i Gäddträsk:D
Alltså vilket drag hela tiden :D HELA DAGEN LÅÅÅNG!!!!
PARTA LOOOOOOOSE!!:D
Emelie, Emil, Crille, André, Nisse, jag, Philip AKA HASSE AKA BJÄFSEN (kommer förklara ordet Bjäfs senare) och Peter  ALLTSÅ VILKET GÄNG :D<333<3

Bada, basta, köra samt åka trampbåt, kolla på TV och skrämma folk:D Det är typ det vi har gjort i stugen :)

DÅSÅ nu till BJAFSEN!!!
jo det var ju så att vi några av oss åkte tåg hem till Umeå igen:)
Det är ju standard att använda Hasse som offer:) och då skulle man koppla ihop hasse med ett djur så det blev bland annat en sjöHasse, bjärvHasse, sibirinHasi och BJAFS!!!

vet inte vad en bjäfs är men nu blev det så när man är proppad på dricka och massa kakor osv:)


BJAFS BJAFS BJAFS!!!!!
Hade bäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback