Gästinlägg av Emelie

Vissa dagar känner man inte för att kliva ur sängen. Man vill bara ligga kvar där tills dagen övergår till mörker igen och leva i drömmarna. Där känns allt så mycket lättare och verklighetens problem är så avlägsna. Detta kommer vara story of my life den kommande veckan. Undertiden jag ägnar mig åt detta, kommer min vän Fanny ligga topless på en strand på Mallorca. Min andra halva kommer vara tusentals mil ifrån mig. Jag har inte längre någon att vara forever alone med.
Söta lilla rara Fansi kommer iaf ha en underbar semester och det förtjänar hon. Själv ska jag bada i vattenpölar och lira lol. Ha det bäst!
För att liva upp stämningen bjuder jag på denna bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback