Jag hade..... de gott

Förr i tiden ni vet då jag var många herrans år yngre, sådär 2 år gammal fram tills jag var kanske 8-9.
Då var livet enkelt.... 

Minns du tiden då man var liten?
Då skitsnack inte fanns.
Kärlek var en puss på kinden.
Höjden av smärta var när barbie tappade benet
eller när bilens hjul försvann.
Värsta gråten var när man ramlade och skrapade knäet.
Största rädslan var monstret under sängen.
Nu finns det nästan bara skitsnack,
Kärleken förvandlades bara till en stor lek.
Smärtan är när du skär dig i handleden.
Värsta gråten är när den du mest älskar över något
annat sårar dig.
Största rädslan är att förlora sina bästa vänner och aldrig får dom åter igen .
Minns du tiden då man var liten?
Då skitsnack inte fanns.
Kärlek var en puss på kinden.
Höjden av smärta var när barbie tappade benet
eller när bilens hjul försvann.
Värsta gråten var när man ramlade och skrapade knäet.
Största rädslan var monstret under sängen.

Nu finns det nästan bara skitsnack,
Kärleken förvandlades bara till en stor lek.
Smärtan är när du skär dig i handleden.
Värsta gråten är när den du mest älskar över något
annat sårar dig.
Största rädslan är att förlora sina bästa vänner och aldrig får dom åter igen .

Det är så sant och livet mitt har varit rena dynggropen sedan 5:an :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback