oohyess

Jag tycker verkligen inte att jag är fin... Inte om jag tittar mig i spegeln bara sådär!
Då har en väldigt nära vän till mig sagt att ja ska ställa mig i spegeln. faca mig själv. Lyfta fram de finaste, de goda egenskaper jag har, Egentligen allt bra!
Så ska man kaxa lite med sig själv;) alltid bra
Sedan har jag så fina föräldrar som alltid säger till mig att:
Skönhet ligger i betraktarens ögon!
Och det är ju sant såklart :)<3
Jag tycker inte direkt att jag är fin... Inte om jag tittar mig i spegeln bara sådär!
Då har en väldigt nära vän till mig sagt att ja ska ställa mig i spegeln. faca mig själv. Lyfta fram de finaste, de goda egenskaper jag har, Egentligen allt bra!
Så ska man kaxa lite med sig själv;) alltid bra
Sedan har jag så fina föräldrar som alltid säger till mig att:
Skönhet ligger i betraktarens ögon!

Alla har vi fina sidor!
Och det är ju sant såklart :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback