Grattis som f*n!!

Denna underbara individen heter Emelie och är en av de fantastiskt underbara vännerna jag har hart turen att lärs känna genom de 17 åren som nu även vandrat in i hennes liv!

Jag sitter nu och lyssnar på lite musik för att det inte finns så mycket att göra NÄR MAN ÄR SÅ FÖRKYLD Å INTE HAR NÅGON RÖST!!! D:

Tänkte skriva någraa egenskaper, både utvändigt och invändigt som beskriver INDIVIDEN

E-xempel på en sjukt underbar vän
M-ycket fin personlighet
E-n liten underbat Kolives:]<3
"L-ite" konstig;) Men det är den nu är<3
I-nte dum denna inte!!! :o
E-ngagerad i det mesta:)<3


Ne men EMELIE är en sjukt härlig KOLIVES och jag är så fett jäkla glad att du är med oss i gänget :D:D:D<333

Grattis på födelsedagen ännu en gång kära vän!!<3 EN AV MÅNGA SUPER FINA SOM JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG LÄRT KÄNNA!!!!<3<3:D



Super duper finifina väninen MIN!!<3

1995 var ett underbart år för många och det var inte bara för att jag föddes;p
Om man är mer specifik med datum då. 95-09-18.
Det var ett år en månad och ett datum som skulle förändra mångas liv. Jag visste bara inte om att de skulle förändra mitt så mycket!!!<3
Så jag säger bara Grattis på din födelsedag och välkommen till att vara 17 år GP din Kolives! :)

(tog min egen grattishälsning från FB!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback