Sent inlägg

Vill börja med att säga GRATTIS PÅ 18 ÅRS DAGEN ANDRÉ SAKKARII WIDESTEDT
Syns ikväll och ha en trevlig dag tills dess:D
In i dimman^^


Tisdag:

Jag jobbade från 14:30 så tills dess satt jag hemma och gjorde läxa, samt kollade på serier.
Arrow och The following, 2 riktigt jäkla bra serier:D

Onsdag:
Jobbade från 08:00-16:00, hade teorilektion kl 17:30 så jag pluggade tite teori från boken.
Efter den så hade jag och pappaoch körde lite.
Pappa hade även bokat biljetter till premiären av Oblivion.
Riktigt bra film, värt varje krona och 2 timmar och 6 minuters sevärdighet.

För er som inte sett den så tipsar jag det åt er för den är riktigt riktigt bra:)
Gillar man Tom Cruise och massaa andra bra skådespelare, SE DEN!!!!!:D:D:D:

Torsdag:
En helt vanlig Torsdag, jobbat kl 14;30-22:00 med det skönaste gänget man kan önska sig:D:D
Eller vanlig... Jaghade en jobbintervju också så min sovmorgon försvann helt och hållet,Men efter det for jag och pappa och kollade på cyklar och lämnade in min gammla för att den är störd -.-
Fick även en ny av min kära pappa:D:D<3<3<3

Fredag:
Skola i vanlig ordning. Efter skolan så ska jag väl hem och göra bort sissta läxan så att jag kan fara vidare på stand up med familjen efter det:D
Al Pitcer är ju i stan:D:D Taggar att ha världens träningsverk XD sedan så skjutsar pappa ut mig i skogen så att jag kan stor fira min kompis:D:D

Hoppas allas vecka har varit bra också:D
Fredag idag allihopa:D:D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback