So, baby take my hand it´ll be all right

Tänkte sammanfatta ista delen av min sommar med några få bilder.

Vill även skriva tack till de som varit med under hela min sommar!!
Både till gänget och nya gemenkaper.

Bilder från när jag och några köna personer var i Åsele får komma i ett annat inlägg:)

 
 
TAGIT KÖRKORT!!!!!!!!!!! BÄSTA PÅ HELA SOMMAREN FAKTISKT!

        
Fanbild med "Burkan"

    Åkt bil + kört
Kollat efter stavfel eller genus fel i filmer (Klicka för å förstora)

Grillat en hel del med vännerna. Gjorde bla en bonfire

              
Varit på "party" och umgåtts med en massa härliga människor egentligen NÄSTAN hela sommaren:)
Stugan har varit tället jag kunnat koppla av fullt på.

Hane fint bara Blir om Åsele i näta tror jag!!
 

Kommentarer
Anonym säger:

kan du bara sluta blogga eller bli normal

Svar: Jag bloggar väl på mitt sätt. Passar det inte dig så måste du ju inte läsa det??
Fanny Andersson

2013-08-21 | 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback