Ett inlägg för världen... ett inlägg för mig och ett inlägg för alla.

Ett litet steg för världen men ett lite större steg för mig:)

Vet inte vad jag ska säga eller skriva när jag är så här glad som jag är idag!!
Trotts de som hände för några veckor sedan som sitter i fortfarande så vet jag att jag är en tjej som tål mycket skit innan gränsen är nådd:)

Bra eller dålig egenskap??
Beror helt på vem som blir utsatt eller utsätts för det.
Är det någon som jag känner som blir utsatt för något den inte gillar eller vill så går det snabbt att min gräns nås.
Jag kan vara en sådan hönsmamma ibland^^

Mycket gott leder till något ont..
Mycket ont leder ochskå till någonting gott...

Om man orkar med det vill säga.

DAX FÖR LÄXLÄSNING!!!!
HATAR DE! Men de är gott är dig säger dom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback