sanna och falska bloggar

Utåtriktade och kaxiga personer som gillar att synas och höras.... Många sådanna är fake, inte alla men många...

Tillbakadragna och smått nervösa personer är oftast mer ärliga än de ovanstående personerna. Men samma här... inte alla gånger.

Rätta mig om jag har fel. Men min åsikt är min och ingen kan ändra den utom jag själv.

Jag följer många bloggar men en blogg jag följer slaviskt är denna:
http://abnerssonnoren.blogg.se/

Han är ärlig med den han är och det är guld värt!
Hur vet jag detta då?
Jo jag känner han... Vi har gått i samma klass i många år och har umgåtts mycket på fritiden:)

Jag tycker ni ska läsa hans blogg eftersom han är ärlig och lägger ut många gifs och bilder.
Riktigt bra blogg tycker jag:)


I mitt liv så får inga falska människor plats. Mina vänner.... Dom väljer jag ut med omsorg.
Gallrar bort dom som är falska.
Men egentligen så är inte den saken viktig här men jag döljer ingenting egentligen.

Alla jag umgås med VET att jag är en öppen bok med känslor och sånt.


Dax att återgå till skolarbetet nu!!
Ha en bra dag allihopa:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback