Igen och ingen...

Vaknar numera krampande varje natt för att inte skrika rakt ut....
Mardrömmarna blir värre och värre varje natt och på något sätt så vaknar jag inte lika lätt när jag blir rädd...

Beror det på att man alltid vaknar förtidigt när det är en bra dröm, eller beror det på att "man" vill se vad som ska hända sedan....

Har ingen anging... Det enda jag vet nu är att jag inte vill drömma mardrömmar nå mer... :/


Utöver det så har jag jag varit i Holmsund och informerat om lärlingsutbildningen.
Efter det så for jag hem och käkade lunch för att 60 minuter senare fara till jobbet!!:)

Kom hem vid 22:20 eftersom mamma är bäst och hämtar mig!!!

Men nu ska jag väl sova för att orka mig upp imorgon till jobbet:)

Natti!!! :*<3

Kommentarer
Emelie säger:

min säng är stor nog för två ifall du behöver sällskap <3

Svar: tack detsamma älskade vän<3
Fanny Andersson

2013-01-22 | 23:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback