Mardrömmar

De 2 senaste nätterna har inte varit så roliga....
Har vaknat i panik av att mina mardrömmar stegvis blivit värre och värre:/

Alla gånger handlar det om de personer jag håller av... Familj, vänner.
Sjukt jobbigt... Varför ska jag behöva vara med om det:s

Har gått upp för trappan i huset mitt i natten för att se så att ingenting har hänt med min familj.
Är sjukt rädd att det ska ha hänt något med dom under tiden som jag sover, är ju inte medveten om någonting då...

När jag vaknar är jag alldeles kallsvettig och i chock ställer jag mig upp mitt på golvet och går mot trappan...
Vad skullle jag göra om något hänt dom:/



Grattis på födelsedagen älskade mamma<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback